2010

GUNILSHØJ VEST

NYHEDSBREV

 Juni 2010

 

 

Meget skuffende var kun 13 husstande incl. bestyrelsen repræsenteret ved dette års generalforsamling. Når fremmødet er så svagt, er det svært at vælge en fuldtallig bestyrelse og demotiverende at udføre en frivillig opgave, når opbakningen ikke er større.

 

Måske skal et punkt på næste års generalforsamling være en forhøjelse af kontingentet til honorering af bestyrelsesarbejde?

 

Som nævnt i sidste nyhedsbrev er vi i gang på fællesarealerne med ”indretning”, i nogle områder skrider det mere frem end andre. Vi har brug for alles hjælp for at komme længst for færrest penge. Vi opfordrer jer endnu engang til at kontakte områdeformændene i jeres område, der vil koordinere arbejdsopgaverne. Områdeformændene er:

 

Fællesareal mod syd: Heidi Bødker, Gunilshøjvej 239

Fællesareal på højen: Lars Bomholt Vestergaard, Gunilshøjvej 224

Fællesareal mod hestemarken: Jens Svalgaard, Gunilsskov 15

Fællesareal rundingen ved skovstien: Mick Mønster, Gunilshøjvej 269

 

Herudover er vi i gang med et skurprojekt til vores græsklipper, byggeleder er ligeledes Jens Svalgaard, Gunilsskov 15, så kontakt venligst Jens, hvis I kan stille lidt arbejdskraft til rådighed et par timer.

 

Sankt Hans Aften den 23. juni holdes på fællesområdet mod vest – hestemarken. Vi mødes kl. 19.00 og bålet tændes kl. 19.30, sædvanen tro vil grundejerforeningen give øl/sodavand samt en grillpølse – derudover vil der være snobrød til børnene.

 

Hvis I ligger inde med tørt træ eller lignende til bålet kan det lægges på bålpladsen. I tilfælde af dårligt vejr vil det blive annonceret på hjemmesiden, hvis arrangementet aflyses.

 

 

Med venlig hilsen

 

Bestyrelsen

REFERAT

 

Generalforsamling 26. april 2010

 

Grundejerforeningen Gunilshøj Vest

 

 

Valg af dirigent

 

Velkomst samt valg af Per Møller Hansen som dirigent.

Bestyrelsens beretning for det forløbne år.

 

Formanden berettede omårets gang. I det forgangne år er der blevet igangsat på fællesarealerne i tråd med det godkendte rammebeløb på sidste års generalforsamling. Flere punkter på mangellisten i forhold til Bach Byg er blevet færdiggjort bl.a. dræning på fællesarealet ved hestemarken. Der er købt havetraktor mm. Til vedligehold af fællesarealer. Belægningsundersøgelse foretaget af Vejdirektoratet, asfalten er OK. Så ramte snestormen Danmark og for første gang fik grundejerforeningen en større udgiftspost til snerydning af vejene.

 

Aflæggelse af regnskab.

 

Regnskabet blev fremlagt af kassereren. Økonomien er god, der fortsættes med at bruge af formuen til etablering af fællesarealer. Rammebeløbet fra sidste års generalforsamling er ikke fuld ud brugt endnu samt et tilgodehavende hos Bach Byg.

 

Vedtagelse af budget og fastsættelse af bidrag.

 

Budgettet blev godkendt.

 

Vedtaget at kontingentet kr. 1.500,00 årligt fortsætter som hidtil indtil vi er mere på plads med fællesarealer.

 

Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter til bestyrelsen.

 

Følgende kandidater blev valgt til bestyrelsen:

-           Alina Knudsen

-           Gitte Jertrum Hansen

 

Efterfølgende på første bestyrelsesmøde er vi konstitueret som følgende:

-           Alina Knudsen, Gunilsskov 3

-           Jens Svalgaard, Gunilsskov 15 – Næstformand

-           Karen Buhl, Gunilshøjvej 275 – Sekretær/kontakt til Silkeborg kommune og Bach

-           Carina Uhrskov Johansen, Gunilsskov 1 – Kasserer/webmaster

-           Gitte Jertrum Hansen, Gunilshøjvej 214 – Formand

 

Som suppleanter blev valgt:

-           Helle Jørgensen, Gunilshøjvej 237

-           Flemming Brandt, Gunilsskov 29

 

Valg af revisor samt revisorsuppleant.

 

Ove Hansen, Gunilsskov 7 blev ny revisor, som revisorsuppleant blev valgt Jess Hardlei, Gunilshøjvej 218.

 

Eventuelt.

 

Efter den ordinære generalforsamling blev der orienteret omkring det fremtidige arbejde på fællesområderne.

 

Græsrabatterne samt fortovene mod fordelingsvejen er en forpligtigelse for den enkelte grundejer, der har grund ud til arealet. Det vil sige græsslåning om sommeren og snerydning om vinteren.

 

Bestyrelsen takkede for fremmødet.

April 2010

GUNILSHØJ VEST

NYHEDSBREV

 April 2010

 

 

Så er det tid for generalforsamling i grundejerforeningen, generalforsamlingen holdes mandag den 26. april 2010. Vedlagt indkaldelse med dagsorden.

 

Yderligere vedlagt regnskab samt budget for grundejerforeningen Gunilshøj Vest, regnskabet vil være godkendt og revideret til generalforsamlingen.            

 

I bestyrelsen er 2 medlemmer på valg og vi opfordrer til at interesserede til bestyrelsesposterne møder op til generalforsamlingen.

 

Efter en lang vinter er foråret på vej og dermed også muligheden for igangsætning af de påbegyndte opgaver på fællesarealerne. I hvert område blev der ved sidste års generalforsamling udpeget en områdeformand. Områdeformanden kender opgaverne for fællesarealet, den ønskede indretning samt står for koordineringen af arbejdsopgaverne. De venter på energisk arbejdskraft, så meld jer gerne hos dem. Vi vil gerne sammen komme videre med arbejdet for at skabe nogle attraktive fællesarealer til alles fornøjelse.

Områdeformændene er:

 

Fællesareal mod syd: Heidi Bødker, Gunilshøjvej 239

Fællesareal på højen: Lars Bomholt Vestergaard, Gunilshøjvej 224

Fællesareal mod hestemarken: Carina Uhrskov, Gunilsskov 1

Fællesareal rundingen ved skovstien: Mick Mønster, Gunilshøjvej 269

 

Herudover planlægger vi opførsel af mindre skur til grundejerforeningens havetraktor, arbejdet med opførslen styres af Jens Svalgaard, Gunilsskov 15, så kontakt venligst Jens, hvis I har lyst til at hjælpe et par timer en forårsaften.

 

 

Med venlig hilsen

 

Bestyrelsen

 

Generalforsamling

 

Grundejerforeningen Gunilshøj Vest

 

Mandag den 26. april 2010 kl. 19.30

i Virklund Sognehus

Vesterlundvej 10, Virklund

 

 

 

 

 

Dagsorden:

 

-          Valg af dirigent.

-          Bestyrelsens beretning for det forløbne år.

-          Aflæggelse af regnskab.

-          Vedtagelse af budget og fastsættelse af bidrag.

-          Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter til bestyrelsen.

-    Jess Hardlei  – på valg 

     -    Gitte Jertrum Hansen – på valg            

-          Valg af revisor samt revisorsuppleant.

-          Eventuelt.

-   Sidste nyt

Nyeste kommentarer